• 01
  • 02
  • 03
  • 04
Home / Live Better / Live Better - Σαμαράς Ελληνικά Τρόφιμα

H μεσογειακή απάντηση στη γρίπη και το κρυολόγημα.

Το φθινόπωρο και ο χειμώνας είναι αναμφισβήτητα οι εποχές της γρίπης και του κρυολογήματος. Κατά μέσο όρο, οι ενήλικες παρουσιάζουν γρίπη ή κρυολόγημα δύο με τέσσερις φορές το χρόνο και τα παιδιά έξι με οχτώ φορές. Οι γυναίκες προσβάλλονται περισσότερο από τους άντρες, ίσως γιατί έρχονται σε πιο στενή επαφή με τα παιδιά.

Διαβάστε Περισσότερα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η σημασία του πρωινού στη Μεσογειακή διατροφή.

Το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της καθημερινότητας μας, καθώς μας προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια για να λειτουργήσουμε αποτελεσματικά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ ταυτόχρονα έχει πολλά οφέλη για την υγεία μας. Στο πλαίσιο της Μεσογειακής διατροφής, το πρωινό μας μπορεί να είναι ελαφρύ, εύκολο και γρήγορο στην προετοιμασία του, ενώ μπορούμε να το καταναλώσουμε τόσο στο σπίτι, όσο και στο δρόμο ή στη δουλειά μας. Απλά φροντίζουμε να περιλαμβάνει ένα γαλακτοκομικό προϊόν χαμηλών λιπαρών, μια μερίδα δημητριακών ολικής άλεσης και ένα φρούτο.

Διαβάστε Περισσότερα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η θέση του αλατιού στη Μεσογειακή διατροφή.

Το αλάτι κατέχει σημαντική θέση στην ανθρώπινη διατροφή, καθώς αποτελεί έναν από τους βασικότερους ηλεκτρολύτες που χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργήσει. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή ως προς την ποσότητα αλατιού που προσλαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας, καθώς αυξάνει την αρτηριακή μας πίεση. Η Μεσογειακή διατροφή περιλαμβάνει ορισμένα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε αλάτι. Ακολουθώντας, ωστόσο, ορισμένες πρακτικές συμβουλές με στόχο τον περιορισμό της ποσότητας αλατιού που προσλαμβάνουμε, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι τα οφέλη που θα αποκομίσουμε είναι πολλά, ανάμεσα στα οποία είναι και η καρδιοπροστατευτική της δράση.

Διαβάστε Περισσότερα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Φρούτα και λαχανικά: Τα χρώματα της φύσης στο πιάτο μας.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι δυο από τις σημαντικότερες ομάδες τροφίμων που υπάρχουν, ενώ τα οφέλη που προσδίδουν στην υγεία μας είναι πολλά, εξαιτίας της υψηλής θρεπτικής τους αξίας. Τα χρώματα τους οφείλονται σε φυσικές χρωστικές ουσίες που τους προσδίδουν σημαντική διατροφική αξία. Γι’ αυτό, λοιπόν, είναι σημαντικό να επιλέγουμε  ποικιλία φρούτων και λαχανικών, από κάθε χρωματική κατηγορία, για να εξασφαλίσουμε τη μέγιστη θρεπτική τους αξία!

Διαβάστε Περισσότερα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τρώγοντας μεσογειακά και οικονομικά.

Η Μεσογειακή διατροφή έχει αναγνωριστεί ως ένα από τα πιο υγιεινά διατροφικά πρότυπα του κόσμου. Εντούτοις, εξαιτίας της πρόσφατης οικονομικής κρίσης όλο και περισσότεροι άνθρωποι καταφεύγουν σε λιγότερο υγιεινές επιλογές, καθώς πιστεύουν ότι η Μεσογειακή διατροφή είναι πολύ δαπανηρή για να την ακολουθήσουν. Ακολουθώντας ορισμένες απλές συμβουλές, όπως το να ψωνίζουμε σωστά, να προγραμματίζουμε εκ των προτέρων για το μενού της εβδομάδας και με το να ασπαστούμε βασικές αρχές της Μεσογειακής διατροφής, μπορούμε πολύ εύκολα να την υιοθετήσουμε ως τρόπο ζωής και ταυτόχρονα να εξοικονομήσουμε χρήματα!

Διαβάστε Περισσότερα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο