• 01
  • 02
  • 03
  • 04
Home / Live Better / Μεσημεριανό στο γραφείο: Φτιάξε  εύκολα το τέλειο μεσογειακό γεύμα. - Σαμαράς Ελληνικά Τρόφιμα

Μεσημεριανό στο γραφείο: Φτιάξε  εύκολα το τέλειο μεσογειακό γεύμα.

Αναμφίβολα, ένα από τα πράγματα που μας δυσκολεύει στο γραφείο είναι το μεσημεριανό φαγητό. Ωστόσο, το μεσημεριανό είναι ένα από τα βασικότερα γεύματα της ημέρας και δεν πρέπει να το παραλείπουμε αλλά ούτε και να καταναλώνουμε κάτι βαρύ. Άρα, το γεύμα αυτό πρέπει να είναι εύκολο, θρεπτικό, ελαφρύ και χορταστικό. Η μεσογειακή διατροφή είναι η ιδανική επιλογή για να καλύψουμε εύκολα και γρήγορα τις ανάγκες του μεσημεριανού στο γραφείο. Διαβάστε πώς μπορείτε να ετοιμάσετε το γεύμα σας. Σενάριο 1ο

Το ρολόι δείχνει 15:00, δεν έχεις καταλάβει πως πέρασε η ώρα, πνίγεσαι στη δουλειά και ο προϊστάμενος σου έχει δώσει περιθώριο μέχρι τις 18:00 να παραδώσεις.

Πεινάς;;; Μπορεί και όχι!!! Όπως και να ‘χει δεν προλαβαίνεις να φας, συνεχίζεις να δουλεύεις.

Η ώρα είναι 20:00, τώρα κατάφερες να τελειώσεις, το μόνο που σου έρχεται στο μυαλό είναι η λέξη ΠΕΙΝΑΩ!!! Φτάνεις στο σπίτι και ξεκινάς να τρως ότι βρεις μπροστά σου ή παραγγέλνεις απ’ έξω. Εξαντλημένος και με βαρύ στομάχι πέφτεις για ύπνο.

Σενάριο 2ο

Το ρολόι δείχνει 16:00, ώρα για μεσημεριανό… παραγγέλνεις απ’ έξω.

Το γεύμα τελειώνει γρήγορα, μόνο το βαρύ στομάχι σου θυμίζει ότι κάτι έφαγες. Η δουλειά στον υπολογιστή δεν σε άφησε να καταλάβεις ούτε τη γεύση του φαγητού. Το μόνο που θες τώρα είναι να κοιμηθείς.

Άλλαξε το σενάριο…

Το μεσημεριανό είναι ένα από τα βασικότερα γεύματα γιατί ανατροφοδοτεί τον οργανισμό με ενέργεια και θρεπτικά συστατικά στα μισά της ημέρας. Γι’ αυτό και δεν πρέπει να το παραλείπουμε αλλά ούτε και να καταναλώνουμε κάτι βαρύ που μας προκαλεί δυσφορία και υπνηλία.

Όταν λοιπόν,  μιλάμε για το μεσημεριανό γεύμα στο γραφείο θα πρέπει να σκεφτόμαστε τα εξής:

  • Να είναι εύκολο (να μπορούμε να το ετοιμάσουμε γρήγορα το προηγούμενο βράδυ ή το πρωί στο σπίτι ή ακόμα και στο γραφείο).
  • Να είναι θρεπτικό (να περιέχει όλα τα μακροθρεπτικά και μικροθρεπτικά συστατικά ώστε να καλύπτει τόσο τις ενεργειακές όσο και τις θρεπτικές ανάγκες του οργανισμού μας).
  • Να είναι ελαφρύ (ώστε να μην νοιώσουμε δυσπεψία).
  • Να είναι χορταστικό (τόσο όσο χρειάζεται για να χορτάσουμε και να μας κρατήσει μέχρι το επόμενο γεύμα).

Η μεσογειακή διατροφή μας δίνει τη δυνατότητα να καλύψουμε όλες τις παραπάνω ανάγκες του μεσημεριανού στο γραφείο ακολουθώντας τον κανόνα της ‘’χρυσής’’ τριάδας.

Βρείτε το βηματισμό και ετοίμαστε το ‘’μαγικό’’ ταπεράκι που θα περιλαμβάνει:

  • 1 μερίδα φρούτα ή λαχανικά
  • 1 μερίδα ψωμί ή ζυμαρικά ή δημητριακά ή όσπρια
  • 1 μερίδα πρωτεΐνης (π.χ κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι ή αυγό ή γιαούρτι ή τυρί)

Δοκιμάστε:

  • Σαλάτα ντάκος: 1 κρίθινο παξιμάδι, ντομάτα, 2 δάχτυλα κατσικίσιο τυρί.
  • Κοτοσαλάτα: Διάφορα λαχανικά εποχής, 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό, 1 φλιτζάνι βρασμένο καλαμπόκι ή κινόα.
  • Φακοσαλάτα: Διάφορα λαχανικά, 1 φλιτζάνι βρασμένες φακές και 1 μερίδα μανούρι.
  • Μια μερίδα ψητά λαχανικά (πιπεριές, ντομάτα, μανιτάρια) με τριμμένη παρμεζάνα, και 1 ψητή πατάτα.
  • Μία μερίδα βραστά λαχανικά (μπρόκολο καρότο, κολοκυθάκια), 1 κρίθινο παξιμάδι, 1 αυγό βραστό και 2 δάχτυλα φέτα.
  • Τονοσαλάτα: Ένα φλιτζάνι βρασμένες πέννες, ντομάτα, 1/4 αβοκάντο, 1 κονσέρβα τόνου και πιπεριά.
  • Σπιτικό Burger: 1 στρογγυλό ψωμάκι ολικής άλεσης, 1 άπαχο μοσχαρίσιο μπιφτέκι, 1 ροδέλα ντομάτας, 1 μαρουλόφυλλο και μουστάρδα.

Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε 1 κ.σ ωμό ελαιόλαδο,  μη ραφιναρισμένο θαλασσινό αλάτι, μυρωδικά και καλή σας όρεξη!!!!

Το σωστό γεύμα θέλει και το σωστό περιβάλλον….

Ένα καλά σχεδιασμένο γεύμα πολλές φορές από μόνο του δεν φτάνει, χρειάζεται και το κατάλληλο περιβάλλον. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και σίγουρα θα ευχαριστηθείτε πολύ περισσότερο το μεσημεριανό σας.

  • Φύγετε μακριά απ’ το γραφείο… τώρα είναι το διάλλειμα σας.
  • Συγκεντρωθείτε στην εικόνα, το άρωμα και τη γεύση του φαγητού.
  • Μασήστε καλά και αφιερώστε 15-20 λεπτά στο φαγητό σας.

‘’Βάλτε φαντασία και δημιουργικότητα στο μεσημεριανό σας και το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά από ένα τέτοιο γεύμα θα είστε πιο παραγωγικοί στη δουλειά.’’

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο